Δευτέρα 18 Μαρτίου 2013

Για τον άντρα που αγαπώ

Αλήθεια ή ψέμα ;;;

Σ'έχω για Θεό μου
μονάδικο οδηγό μου
της καρδιάς μου τον δρόμο ελέγχεις
κι όλο με παιδεύεις.
Μα παρ'όλο που το κάνεις αυτό
εγώ δε σταματώ
να πονώ,να σ'αγαπώ
απλά να σε ποθώ!
Σαν εσένα άλλος κανένας
της καρδιάς μου ο ένας
δεν σ'αλλάζω με την καμία
δωσ'μου μια δεύτερη ευκαιρία
να σου αποδείξω τι'χω μέσα μου
αγάπη μου κόβω την φλέβα μου!
Αυτά που νιώθω είναι τόσο δυνατά
το ξέρω,θα'ναι παντοτινά
μπορεί να μη μου δίνεις σημασία
αλλά γω σου'χω αδυναμία
μια ματιά σου μου αρκεί
για να με τρελαίνει μια ζωή!
Μπορεί να μην είσαι αρεστός
και απ'όλον τον κόσμο αποδεκτός
μα στάσου ένα λεπτό
εγώ θα σ'αγαπώ!
Το ξέρω πως ταιριάζουμε πολύ
είμαι σίγουρη δηλαδή
παραδέξου το και συ
πως μακριά μου δεν μπορείς..
Άσχετα τι λες
μέσα σου τα κλαις
το ξέρω αγάπη μου αυτό
το'χω περάσει φυσικά και γω.
Δείχνεις πως δε νοιάζεσαι για μένα
όμως αυτό ειν'ένα ψέμα
καλά μου τα'χαν πει
πως κι αν ερωτευτείς
ποτέ σου δε θα πεις
τι νιώθεις για αυτήν.
Αγάπη μου γι'αυτό
αποτελείς αίνιγμα σκληρό
που μου παιδεύεις το μυαλό
μ'ένα τρόπο μαγικό.
Μου γδέρνεις την ψυχή
Μου παραλύεις την λογική
Με ρίχνεις στην φιλοσοφία
χάνω την ισορροπία
με μια απλή ματιά σου
με μεταφέρεις στα όνειρά σου,
όπου κει χάνομαι για πάντα
μέχρι να μου πεις:
"Αγάπη μου σταμάτα" !!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου